O firmě

Společnost Autodax vznikla v roce 1999. Jejím cílem od samotného počátku je stát se největší firmou zaměřenou na oblast auto-hifi a tlumících materiálů. Je výhradním distributorem více značek a působí v malo a velkoobchodě na území České a Slovenské republiky.

Historie

Naše maloobchodní prodejny

1999

  • založení společnosti Autodax, výhradní zastoupení pro značky SinusLive, Caliber, Basic, velkoobchod značek Blaupunkt a Clarion

2000

  • velkoobchodní rozvoj, prezentace na autosalonech (Autosalon Nitra) a výstavách v ČR (Watt Hi-Fi Bratislava)

2001

  • výhradní zastoupení značek RTO, Impulse, postup do první trojky prodejců značky Blaupunkt

2002

  • vznik projektu „autohificlub“ a spuštění marketingu na podporu povědomí auto-hifi na Slovensku

2003

  • výhradní zastoupení značky GROUND ZERO pro Slovensko
  • založení a publikování odborného časopisu „autohifi“ s cílem podpory a propagace segmentu autohifi na trhu

2004

  • založení dceřiné společnosti Autodax CZ v České republice
  • výhradní zastoupení značek pro CZ: GROUND ZERO, VIETA, RTO, MACROM, NewSound, Climax, Whitehooker
  • získání zastoupení značky dynamat pro Slovensko

2005

  • rozvoj české dceřiné společnosti, otevření Autodax Shop v Shopping centru AVION v Brně

2006

  • založení dceřiné společnosti HOT media v Čechách
  • vznik české mutace magazínu „auto-hifi“

 

2007

  • vznik dceřiné společnosti HOT media Slovakia na Slovensku
  • vznik dceřiné společnosti Autodax PL v Polsku
  • zastoupení značek ROCKFORD FOSGATE a LIGHTNING AUDIO
  • autosalon Nitra: předvedení špičkových show-cars + sponzorství a autogramiáda vycházející hiphopové hvězdy RYTMUS-e

2008

  • v důsledku celosvětové krize ukončení publikování časopisu „auto-hifi“ v CZ i SK
  • zredukování firmy, restrukturalizace

2010

  • zastoupení značky STP (damping materials) pro Slovensko

2011

  • znovuvybudování silné distribuční sítě a podpora segmentu auto-hifi na Slovensku

2013

  • zastoupení značek VIBE a JL AUDIO
  • masivní podpora značky GROUND ZERO

2014

  • účast na Autoshow Nitra, prezentace značek GROUND ZERO a STP
  • získání původních pozic na tržním podílu

2018

  • zastoupení značky STP pro Českou republiku